Cupcakes4ever

 

https://m.facebook.com/Cupcakes4ever-652142418183544/

Verstopt in een steegje in Arnhem zit dit leuke zaakje. Er hangt een hele leuke en gemoedelijke sfeer,  de dame die aan het werk is begroet ons vriendelijk. Van buitenaf valt het zaakje een beetje uit de toon tussen de veel te prijzige winkels. Want alles in die steeg is nogal chiqie. Maar cupcakes 4 ever niet, het is een regenboog aan kleuren maar het misstaat niet.

Binnen in de zaak hangt vooral een huiselijke sfeer. De dame achter de toonbank vertelt welke smaken er zijn. En het kiezen was nogal lastig want er was zo veel keuze. Mijn vriend ging voor banaan caramel en ik voor oreo. Maar er was nog veel meer lekkers oa bounty,red velvet en snickers. Dus voor ieder wat wils.

Ze vroeg of we het mee wilde nemen of daar opeten. Wij hadden gekozen voor daar opeten. Wat wel een min puntje was want er was niet echt een fijne tafel om aan te zitten. Wel een leuk laag barretje met krukjes dat zat even fijn. Maar als je er langer zou zitten om bij te kletsen vind ik het geen goede optie.

De cupcakes waren leuk op het bord gelegd en je kreeg er een vorkje bij. Wat ik persoonlijk erg netjes vind want ik ben geen hele sterke eter (lees knoei veel). Op het raam staat de tekst “love at the first bite” en dat klopt! Bij de eerste hap was ik verkocht. Ze waren echt heel lekker, je proefde dat ze met liefde waren gebakken. De smaken waren heerlijk in balans, en zeker met oreo is dat vrij moeilijk. Maar haar Was het gelukt. Het smaakte echt heel lekker. En het was zeker niet duur, want zeker voor het werk wat erin zat had ik meer verwacht. Maar het viel reuze mee!

Dus als je ooit in Arnhem bent, en je hebt  zin in lekkere cupcakes moet je zeker deze zaak proberen.

 

4 gedachtes over “Cupcakes4ever

Plaats een reactie